Julen börjar tidigt i år

Hej! När jag ska göra kort så är det precis vid jul nästan så att det är försent att skicka dem..

Men i år fick jag lägga upp det annorlunda! Jag fick ju hem några helt underbara gummistämplar som släpptes idag hos Moa Pyssel!

8/10 stämplar är med jultema så tänkte jag att ja men förra kortet jag gjorde det var med olika typsnitt denna gång skall jag ta en enklare!

Funderade fram och tillbaka om jag skulle stämpla direkt på kortet eller ha det i en ram.. Jag valde den sistnämnda!

Jag använde julig toppers som jag tyckte passade till stämpeln.
På blommorna har jag använt Diamond dust! Älskar det!


Hoppas ni gillar kortet!

Kram ❤️



Materiallista
Tejp från Moa pyssel

Lim

Blommor

Diamond dust

Ostduk

Martha stewarts papperslera från Moa Pyssel

God jul-stämpel från Moa Pyssel

Hattpinnar

 Mellandelar

Pärlor

Pärlband

Cardstock

Spets från Moa Pyssel

Dixi toppers från Moa Pyssel

Doilie

Hampasnöre

Snöflinge charm

Leave a Reply

