Nya gummistämplar

Hej!

De flesta månaderna på ett år har vi födelsedagsfirande så när jag fick testa MoaPyssels nya grattis-stämpel blev jag överlycklig! Den är riktigt snygg och är rykande färsk!

Jag har stämplat med distress oxide som jag gillar på grund av krämigheten på dem! Jag har alltid tyckt Distress ink blir lite fläckig i stämplingen men denna är underbar!

Jag använde Maja designs 6″x6″ pappersblock Sofiero! Underbara papper! Detta papper stansade jag ut med crealies underbara dies!

Stansade ut två magnolia tags, Tilda tags.

Den stora blomman är min allra första foamiranblomma.

Men visst är stämpeln snygg? Perfekt storlek och snygg design! Min absoluta favorit bland stämplar har den hunnit bli jag kommer att använda den många gånger framöver!

Kram

Jojo

Materiallista

Grattis på födelsedagen stämpel från Moa Pyssel

Distress oxide från Moa Pyssel

Tejp

Foamiran från 14 craft bar

Distress ink pads

Blommor

LeCreaDesign blomdie

Magnolia Tilda tags

Seam binding vit

Artist pigment från Moa Pyssel

Organzaband

Majadesign pappersblock Sofiero

Vitt cardstock från Moa Pyssel

Ostduk

Lim

Leave a Reply

