Distress oxide + dies=sant

Hej!

Jag är så glad.. jag har testat ett nytt användningsområde för disstress oxide och dies! Japp ni läste rätt dies och Distress oxide!

Jag börjar med att placera dien med skärsidan ner mot papperet! 


Medan jag håller fast dieen med ena handen penslar jag med Distress oxide runt om och på dieen!


När jag gjort runt om så kan jag ta bort dien och stansa ut dien som vanligt!


Med hjälp av dien har vi nu fått en “gloria” runt ordet som ger kortet en till dimension!


Så här blev korten med hjälp av denna teknik!

Hoppas ni gillar dem! 

Kram❤️

Materiallista:

  • Grattis die från Moa Pyssel
  • Distress oxide från Moa pyssel
  • Dubbelhäftande tejp
  • Cardstock vita från Moa pyssel
  • Cardstock svart och lila
  • Paljetter
  • Lim
  • Foam
  • Rundpensel från Jula
2 Replies to “Distress oxide + dies=sant”

Leave a Reply

