Släktträff/födelsedagsfirande

Hej! 

Igår var jag och min familj på kombinerad släktträff och 86-års födelsedagskalas. Till födelsedags”barnet” hade jag gjort en tag!


På tagen använde jag även två egengjorda blommor i blått. Jag har även använt spets och doily.

För att matcha framsidan använde jag även samma stencil och lät ett område i mitten vara ljus för att skriva en hälsning.


Hoppas ni gillar tagen! Kram

Materiallista:

Tim holts tag die

Tim holtz stencil

Doily

Diamond dust

Blommor

Distress ink pad

Spets

Seambinding band

Moa pyssel grattis stämpel

My favorite thing fishtail

Cherry Lynn alfabet die

Cardstock

Rundpenslar från Jula

Leave a Reply

