Födelsedagskort igen..

Nu är jag åter inne i att skapa födelsedagskort! Det är bara denna vecka 3 kort som ska fram och ett är redan klart! Phu.. 

Ett kort som är annorlunda för att vara från mig. Men något som jag hoppas att jag kommer göra fler gånger!

Ett kort med många dekorationer och utstansningar. Första kortet som jag till och med frågade en vän (som gör de mest fantastiska kort som jag sett) om hur hon skulle tänka. 

Jag är inte helt nöjd Men en bra början!

Stämpeln från stempelglede är så bedårande! Den kommer att användas flitigt! 

Och jag Älskar blommor och gärna många blommor! 😊

Leave a Reply

